R en R kan prima meedenken in wat de verschillende opties en mogelijkheden zijn voor een keuken. Kunnen ook meedenken qua kosten en ook welke afwegingen daarin te maken zijn.
Wat we niet bepaald positief vinden aan R en R, is de aftersales. De koelkast blijkt reeds bij plaatsing kapot te zijn. De koelkast koelt niet. R en R geeft daarop aan dat we ons moeten richten tot de leverancier van het merk. R en R doet verder niets en geeft aan dat het “zo werkt in de keukenbranche”. We hebben een keuken aangeschaft en R en R is verantwoordelijk als apparaten defect zijn om naar een oplossing te zoeken en dat is niet gebeurd. We hebben 7 weken zonder werkende koelkast gezeten. Uiteindelijk hebben we een campingkoelkast van een buurman kunnen lenen.
Echt jammer dat er zo met klanten omgegaan wordt. Dat men niet a la minute een koelkast kan repareren dat begrijpen we allemaal, maar er wordt niet meegedacht in (tussentijdse) oplossingen. Vooral deze houding en het gemakzucht steekt.
We zijn benieuwd of deze review, die reëel is, door de censuur van R en R komt en dus te lezen is op hun website.